Analityka Internetowa

Badanie trendów

monitoring i badanie trendów - zdjęcie

Na rynku istnieje wiele nisz rynkowych, którymi nikt się jeszcze porządnie nie zajął. Jednak nie wszystkie z nich to dobry pomysł na biznes. Zainteresowanie niektórymi z nich ze strony potencjalnych klientów jest tak małe, że żaden przedsiębiorca po prostu nie chce się nimi zajmować. Warto skorzystać z internetowych aplikacji żeby sprawdzić, która branża pomoże rozrosnąć się Twojemu biznesowi i stanie się źródłem Twojego pasywnego dochodu na wiele następnych lat. Google Trends to narzędzie służące do przewidywania najbardziej popularnych tematów i zapytań, a także pomagające wyjaśnić kontekst tych pojęć za pomocą segmentacji treści (artykułów, blogów, wyników wyszukiwania w internecie, itp.). Google Trends służy do: porównania częstości wyszukiwań i newsów dla różnych słów kluczowych, oceny, który produkt zdobył większą uwagę lub co interesuje większość potencjalnych klientów. Google Trends pozwala na wpisanie oddzielonych przecinkami fraz kluczowych, a następnie porównanie ich popularności w sposób graficzny. Wyniki zapytania można wyświetlać w dowolnym przedziale czasowym oraz przy zdefiniowanym dowolnym regionie. W Google Trends możliwe jest także podawanie fraz zawierających operatory używane przy normalnym wyszukiwaniu.

Z Google Trends dowiesz się min.:

  • Jakie są najpopularniejsze hasła powiązane z Twoim słowem kluczowym
  • W jakim regionie wybrana nisza cieszy się największą popularnością
  • Popularność jakich haseł rośnie

Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych pomoże w ocenie popularności oraz konkurencyjności słów kluczowych. Narzędzie dostarcza bezcennych informacji dotyczących badania słów kluczowych, takich jak: miesięczne wyszukiwania, konkurencyjność fraz, lokalne miesięcznie wyszukiwanie i lokalne trendy wyszukiwania. Jest to najpopularniejsze narzędzie do poszukiwania i mierzenia potencjału słów kluczowych, zarówno przy tworzeniu kampanii AdWords, jak i podczas tworzenia listy słów do pozycjonowania. Google poda Ci ciekawe informacje dotyczące konkurencyjności na rynku i inne powiązane słowa kluczowe związane z Twoją niszą rynkową.

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci