Działania dedykowane

Content marketing

content marketing - zdjęcie

Content marketing to technika marketingu polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, tak aby przyciągnąć określonych użytkowników do swojego serwisu internetowego. Content marketing jest niejednokrotnie określany jako sztuka rozpoznawania i rozumienia potrzeb konsumenta, a następnie sprawnego ich zaspokojenia. Często niebagatelne znaczenie odgrywa w tym procesie edukacja i zmiana nawyków u odbiorcy. Content to nie tylko komunikat tekstowy, ale także wizualny bądź multimedialny.

Zadaniem content marketingu jest wywołanie określonego wpływu na konsumenta i generowanie dla marki zysków. W czasach spadku skuteczności tradycyjnych form reklamy content marketing zdobył jednak pod względem efektywności bardzo wysoką pozycję. Jego specyfika polega bowiem na tym, że nie opiera się on na działaniu perswazyjnym (przekonaniu kogoś do własnych racji bez głębszego uzasadnienia), ale przede wszystkim na dostarczaniu odbiorcy racjonalnych argumentów i określonych korzyści. Content marketing powinien być naturalną, niewymuszoną relacją firmy z jej Klientami. Relacją opartą na rozmowie.

Jakie korzyści dostarczy Twojej firmie content marketing?

  • Dostarczysz obecnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości informacje, które motywują opłacalne z punktu widzenia firmy działania konsumenckie
  • Zwiększysz liczbę odwiedzin na swojej stronie internetowej, gdyż użytkownicy wejdą na nią, żeby zapoznać się z wartościowymi treściami
  • Zwiększysz swoją widoczność, gdyż dobre treści rozchodzą się błyskawicznie w social mediach
  • Poprawisz swoją widoczność w wyszukiwarce Google
  • Uzyskasz pozycję branżowego eksperta
  • Wzmocnisz sprzedaż internetową, gdyż dobre treści potrafią wspomagać sprzedaż (np. recenzje, opinie)
  • Wyedukujesz konsumentów na temat swoich produktów lub usług

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci