Pozyskiwanie klientów

Marketing afiliacyjny

marketing afiliacyjny - zdjęcie

Afiliacja lub inaczej marketing partnerski polega na ścisłej współpracy z partnerami – Klientami, użytkownikami serwisu, jak również wydawcami treści (blogi, serwisy, portale), którzy są skłonni polecać Twoje produkty lub usługi w zamian za określone korzyści, najczęściej wynagrodzenie rozliczane prowizyjnie od sprzedanych produktów. Marketing afiliacyjny jest metodą promowania biznesu online, gdzie wydawca jest nagradzany za każdego użytkownika który odwiedzi, kupi lub przeprowadzi inną czynność na stronie reklamodawcy. Wykorzystaj możliwości Internetu do maksimum możliwości!

Marketing afiliacyjny. Jakie korzyści?

  • Z punktu widzenia reklamodawcy afiliacja wydaje się niezwykle korzystnym narzędziem, bowiem wiąże się z niskim ryzykiem
  • Płacisz tylko za efekty, a duża część odpowiedzialności leży po stronie wydawcy
  • Marketing partnerski to niższy próg wejścia w działania reklamowe
  • Afiliacja to możliwość doboru bardziej efektywnych formy i narzędzi reklamowych
  • Na mniejszej próbie przeprowadzonej w ramach marketingu partnerskiego można rozpoznać mocne i słabe strony Twojej reklamy
  • Dzięki temu będzie można skupić się na ulepszaniu oferty i kreacji reklamowych

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci