Działania dedykowane

Reklama dla muzyków

reklama dla muzyków - zdjęcie

W przesycie artystów i zespołów na rynku muzycznym, „wybić się” w dzisiejszych czasach nie jest łatwo. Wielu artystów ogranicza się do zamieszczenia lakonicznego komunikatu na Facebooku na temat swojej płyty lub nowego singla. Każdy artysta w Polsce, niezależnie od gatunku muzycznego, uzależniony jest od Facebooka i YouTube. Mało kto bierze jednak pod uwagę, że dziś bez reklamy to nawet post na Facebooku jest mało zauważalny. Co można zrobić chcąc wypromować teledysk, tak by maksymalnie podnieść zainteresowanie nim nie tylko przed premierą, ale i przedłużyć jego popularność po premierze? Należy pamiętać, że Facebook, YouTube czy Instagram dają olbrzymie możliwości - od wspomagania własnych rzeczy reklamą efektywnościową, docierając wprost do odpowiednich grup odbiorców (w odpowiednim wieku czy danej płci) po gromadzenie list remarketingowych i odpalanie ich w odpowiednich momentach. Czas coś zmienić i przełamać schematy.

Nie jesteśmy artystami czy managerami muzycznymi, nie chcemy Ci mówić, co masz zrobić, ale chcemy Ci powiedzieć, co możesz zrobić, aby Twoja twórczość zaistniała mocniej, niż byle plakat na billboardzie.

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci