Działania dedykowane

Reklama dla polityków

reklama dla polityków - zdjęcie

Współczesna reklama polityczna sprowadza się do zakupu czasu lub przestrzeni w mediach celem wypromowania produktu politycznego, tj. kandydata, partii lub idei. Rynek reklamy politycznej w Polsce będzie się profesjonalizował. Politycy wreszcie zrozumieją, iż o wyborcę trzeba zacząć dbać już „dzień po wyborach”, a nie tylko w trakcie działań kampanijnych. Narzędzi do prowadzenia kampanii on-line nie jest tak naprawdę dużo. Oczywiście są portale społecznościowe, komunikatory, serwisy do publikacji zdjęć, fora, można tworzyć i publikować filmiki, prowadzić bloga, a także własną stronę internetową. Narzędzi do prowadzenia kampanii on-line - jest tak naprawdę bardzo dużo. Ale nie w ilości narzędzi drzemie tajemnica skuteczności, a w pomysłach na ich wykorzystanie. To jest najważniejsze. Nawet najlepszy skalpel w rękach słabego chirurga nie uratuje pacjenta. Zawsze należy o tym pamiętać.

Pokaż swoją nowoczesność. Wykorzystaj potencjał Internetu

Sprawnie poruszając się w Internecie, kandydat pokazuje, że jest nowoczesny, światły, otwarty na nowości. A to już sporo. Oczywiście jest także szereg korzyści praktycznych – łatwość w kontakcie z wyborcami, możliwość umówienia się na spotkanie itp. Ciekawostką jest jednak to, że pomimo możliwości jakie dziś każdemu daje Internet, w Polsce wciąż najpopularniejszym narzędziem do komunikacji jest telefon… już komórkowy, ale wciąż telefon.

Muszą sobie przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie, czy są w stanie taką kampanię prowadzić. Czy znają ten obszar na tyle dobrze, żeby móc go skutecznie wykorzystać. Internauci to grupa niezwykle bystrych, inteligentnych i mądrych ludzi, którzy są jednocześnie bardzo wymagający, bywają także złośliwi. Błyskawicznie odkryją fałsz, bezwzględnie wytkną błąd, czy wpadkę i ośmieszą jej autora. A to, dla polityka, może być bardzo przykre i przynieść sporo strat.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci