Pozyskiwanie klientów

Reklama na Gmailu

reklama w gmail - zdjęcie

Gmail Sponsored Promotions jest to format reklam zupełnie niezależny od AdWords. Reklamy tworzy się w oddzielnym interfejsie. GSP daje dostęp do ponad 4 mln w Polsce. Wyróżnia się wieloma możliwościami targetowania, a jednocześnie pozostaje reklamą nienachalną w formie i dającą się dobrze dopasować do odbiorcy. Właściwa reklama GSP, która wyświetla się jako mail reklamowy może mieć postać html’a z zawartą w nim grafiką, filmem lub nawet formularzem do wypełnienia. Reklamy tworzone są w szablonach html, a następnie implementowane na koncie reklamowym. Szablony dostarczane są przez Google, jednak wymagają nieco technicznej wiedzy do poprawnego ich wykorzystania. Jest to usługa Premium udostępniona dla reklamodawców, którzy posiadają własnych opiekunów konta AdWords. Nie ma minimalnych ani maksymalnych limitów budżetu, jakie należy zainwestować, aby możliwe było skorzystanie z usługi. Reklamy rozliczane są w systemie Cost-Per-Click.

Metody kierowania reklam - główny wyróżnik reklamy w Gmail'u:

  • Słowa kluczowe – kierowanie na wybrane słowa kluczowe
  • Domeny – kierowanie na wybrane domeny występujące w mailach. Przykładowo, można kierować przekaz do użytkowników, którzy dostają wiadomości od naszej konkurencji
  • Zainteresowanie – kierowanie na zainteresowania użytkownika
  • Zakupy – kierowanie na użytkowników, którzy w ostatnim czasie dokonywali zakupów w jednej z dostępnych kategorii
  • Zawody – użytkownicy przypisywani do danego zawodu na podstawie słów kluczowych z maili
  • Listy mailingowe – posiadając bazę adresów e-mail, oczywiście w domenie gmail.com, możemy skierować reklamę tylko do wskazanych użytkowników
  • IP (geolokalizacja)
  • Urządzenia (desktop, Android, iOS)
  • Demografia - wiek i płeć
  • Język

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci