Pozyskiwanie klientów

Reklama kontekstowa

reklama kontekstowa - zdjęcie

Reklama kontekstowa jest emitowana na stronach internetowych powiązanych tematycznie z promowanym produktem lub usługą. Polega na dostosowaniu treści reklamy do treści wyświetlanej strony, np. reklama sklepu internetowego z częściami samochodowymi do aut francuskich na forum skupiającym miłośników franuskich samochodów. Reklama kontekstowa może być zarówno w formie tekstowej, ale także można wykorzystywać reklamę graficzną czy nawet reklamę video. Każda z tych form posiada określone zalety, dlatego powinna być całkowicie świadomie wybierana przez decydujących się na nią reklamodawców.

Reklama kontekstowa. Jakie korzyści?

  • Reklama kontekstowa pozwala na istotne zwiększenie zasięgu kampanii reklamowej w Internecie
  • Szczególnie dobra metoda dla promocji produktów rzadziej wyszukiwanych w wyszukiwarce, pozwala zbudować świadomość danego produktu
  • Dowiesz się, na jakich konkretnie stronach w Internecie przebywają Twoi potencjalni Klienci, skąd były kliknięcia, konwersje

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci