Remarketing

Czym jest remarketing?

remarketing - zdjęcie

Niech zgadnę…Twój współczynnik konwersji to ok. 1%, czy jeszcze niższy? W takim razie czas zadbać o pozostałe 99% użytkowników, którzy wychodzą z serwisu zupełnie w "nieznane" pozostawiając po sobie tylko koszty reklamy. Z pomocą przychodzi Ci remarketing, zwany także retargetingiem. Remarketing to innowacyjna technologia umożliwiająca precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do Klientów, którzy odwiedzili serwis, ale z różnych przyczyn, nie sfinalizowali akcji, na której nam zależy, czyli nie kupili produktu czy nie zamówili usługi, nie wykonali telefonu do nas lub cokolwiek innego, wcześniej przez nas zdefiniowanego jako cel. Retargetowanie to upraszczając "naznaczenie" użytkownika, który zetknął się z naszą firmą czy marką i następnie emitowanie reklamy zachęcającej do powrotu na stronę internetową i wykonania określonej akcji. Trudne? Nie koniecznie. Zadzwoń, pomogę!

Jakie daje korzyści?

  • Utworzenie odpowiednie grupy odbiorców i opracowanie scenariuszy przeprowadzanych działań remarketingowych
  • Remarketing to możliwość ponownego dotarcia do użytkownika, nawiązania z nim kontaktu i zachęcenia do zakupu lub pozostawienia danych kontaktowych
  • Identyfikacja potencjalnych Klientów spośród osób zainteresowanych ofertą
  • Remarketing z pewnością poprawi rozpoznawalność Twojej marki
  • Z pewnością przyczyni się do poprawy wyników sprzedażowych

Potrzebujesz wartościowej porady? Zadzwoń: 696 055 714

Zobacz także

Klienci