AAnalityka internetowa pozwoli odpowiedzieć na wiele pytań. To proces, który gromadzi mnóstwo danych, następnie pozwala na wykonanie analizy i przestawienie rekomendowanych działań.
Analityka internetowa zapewnia niezbędne informacje, do podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Jest drogą do optymalizacji szeroko pojętej obecności firmy w Internecie. Odpowiednio zdefiniowana analiza ruchu na stronie pozwala na optymalizację konwersji i sprzedaży na wszystkich stronach internetowych. Dzięki dokładnej analizie zachowania użytkowników jesteśmy w stanie zoptymalizować ruch na stronie pod kątem korzyści biznesowych. Skrócenie ścieżek zakupowych czy analiza pozyskiwanych źródeł mogą w łatwy sposób przyczynić się do wzrostu sprzedaży.
Analityka internetowa pozwala poznać zachowanie odbiorców na stronie, ustalić źródła wizyt, strony docelowe oraz strony wyjścia. Pozwala szybko wykryć i usunąć błędy.
Użycie zaawansowanych funkcji Google Analytics, raportowanie oraz pomiar śledzenia zwrotu z inwestycji ROI jest kluczowym elementem każdej kampanii marketingowej. Analityka i raportowanie umożliwi Ci nie tylko zmierzenie, ale również udoskonalenie i optymalizację działań marketingowych. Jeżeli nie jesteś ekspertem od analityki internetowej zinterpretowanie danych oraz wyciągnięcie prawidłowych wniosków na ich poodstawie może okazać się trudne. Podejmuj trafne decyzje biznesowe wykorzystując szczegółowe dane analityczne kierujące do maksymalizacji zwrotu z inwestycji.
W analityce ważna jest cała ścieżka zakupu, urządzenia, z których korzystał użytkownik, zanim dokonał zakupu, a także źródło pozyskania klienta. Analityka pozwala ocenić jakie środki powinny być przeznaczone na kampanie marketingowe, jak zachęcić użytkownika do dokonania zakupu. Pozwala wskazać kanały marketingowe, które generują najwięcej korzyści, a także wskazuje ile możemy przeznaczyć pieniędzy na jednego leada. Ułatwia również optymalizację przebiegu zamówienia i znalezienie lepszych sposobów na zachęcenie klienta do kolejnych zakupów.
Dzięki naszej pomocy zautomatyzujesz procesy raportowania oraz uzyskasz dane, których rzeczywiście potrzebujesz. Analityka internetowa zmienia się dynamicznie, dlatego warto skorzystać z usług doświadczonych specjalistów. Dowiedz się w jaki sposób zachowania Klientów wpływają na sprzedaż i konwersję. Zwiększ sprzedaż online za pomocą zaawansowanych raportów e-commerce. Miej pełny obraz skuteczności prowadzonej kampanii dzięki wielokanałowym ścieżkom konwersji. Przekonaj się, które z mediów społecznościowych generują do serwisu użytkowników zainteresowanych Twoim produktem, a także sprawdź, które dane Twojej witryny udostępniają użytkownicy.
- Uzyskasz wymierne dane, które pozwolą lepiej zrozumieć i usprawnić Twój biznes
- Usprawnisz ścieżki zakupowe, podniesiesz liczbę konwersji, poprawisz użyteczność serwisu
- Będziesz w stanie podejmować świadome decyzje biznesowe na podstawie danych


- ocenę skuteczności kampanii reklamowych
- usprawnienie strony www
- utworzenie ogólnego profilu nabywcy
- wyznaczenie najbardziej popularnych produktów, usług, podstron
- mierzenie skuteczności strony www
Najchętniej robimy zakupy w sklepach, gdzie ścieżka zakupowa jest prosta, nie ma w niej błędów i dziwnych podstron. Ścieżka zrobiona prosto i przejrzyście szybko zmniejszy ilość porzuconych koszyków i zwiększy ilość zakupów.
Google AnalyticsGoogle Analytics to najbardziej kompleksowy z dostępnych bezpłatnych systemów analityki stron internetowych. Zapewnia nie tylko dokładny wgląd w ruch na witrynie, ale również w zaawansowany sposób mierzy skuteczność pozostałych działań marketingowych związanych z internetem. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę, to oprogramowanie może dostarczy Ci kompletnych informacji o potencjalnych Klientach – wszystkich internautach odwiedzających stronę – skąd pochodzą, jakie podstrony najbardziej ich interesują czy jak zmienia się zainteresowanie Twoją stroną. Szczególne znaczenie ma to, gdy firmowa strona jest promowana w Internecie. Google Analytics umożliwi również sprawdzenie skuteczności takiej kampanii i ocenę, czy warto ją kontynuować. Warto zainstalować Google Analytics, ponieważ nie wpływa on na działanie naszej witryny, jest niewidoczny dla odwiedzających, a dostarczyć może nam danych, które bardzo skutecznie możemy wykorzystać na dowolne potrzeby. Promowanie firmy w Internecie bez analizy ruchu na stronie może nie przynieść oczekiwanych efektów.
Dlaczego warto używać Google Analytics?
- Obliczysz zwrot z zainwestowanych w promocję pieniędzy
- Sprawdzisz źródła wejść na swoją stronę
- Sprawdzisz skuteczność swoich treści
- Poznasz zachowania tych użytkowników wewnątrz serwisu
- Poznasz wartość słów kluczowych i reklam, które kierują na Twoją stronę
- Określisz cele