JJest to płatna forma reklamy, która szybko przynosi pożądane efekty. Google ADS to model PPC, rozwinięcie skrótu oznacza Pay-per-click (koszt za kliknięcie). W tej formie reklamy wyświetlają się komunikaty tekstowe, graficzne lub video. Reklamy te pojawiają się w odpowiedzi na wyszukiwanie konkretnych produktów i usług oferowanych przez daną firmę czy sklep internetowy. Google Ads umożliwia precyzyjne dobranie grupy odbiorców, mamy również dużą różnorodność, jeżeli chodzi o formy rozliczeń.
Reklama Google ADS pozwala szybko dotrzeć do potencjalnych Klientów. Możliwość dowlonego kształtowania budżetu. Zacznij już nawet od 100 zł
Reklama w wyszukiwarkach, a konkretnie Google ADS (poprzednio - Google Adwords, z angielskiego - SEM – Search Engine Marketing) to aktualnie jedna z najpopularniejszych form reklamy w Internecie. Zastanawiasz się dlaczego? Ponieważ przy właściwym podejściu reklama ta przynosi znakomite rezultaty. Sprawdzone! A co najważniejsze – możesz zacząć nawet teraz i od razu obserwować efekty. Różne możliwości ustawienia reklamy, jak chociaż wyświetlanie linków tylko w określonym województwie czy nawet mieście, pokazywanie reklamy tylko w konkretnych porach dnia czy dla konkretnych odbiorców, sprawia, że rośnie wciąż popularność Google ADS.
- Google ADS to reklama tekstowa emitowana w odpowiedzi na zapytania wpisywane do wyszukiwarki w poszukiwaniu produktów i usług
- To szybkie dotarcie z komunikatem do potencjalnych Klientów
- Reklama pojawia się tylko na wybrane słowa kluczowe związane z Twoją firmą
- Płacisz tylko za efekty, jest to forma promocji na którą może sobie pozwolić dosłownie każda firma
- Możliwość dowlonego kształtowania budżetu. Zacznij już nawet od 100 zł
- Natychmiastowe efekty kampanii reklamowej
- Google Ads to takie narzędzie, które niemal natychmiast generuje przychody. Tutaj nie musimy czekać długo na efekty, tak jak jest to w przypadku pozycjonowania. Reklama Ads pozwala szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. Aby weszli na Twoją stronę, wystarczy ich jedno kliknięcie.
- Koszty pod kontrolą - nie musimy się bać, że budżet reklamowy zostanie przekroczony. Tutaj mamy pełną kontrolę nad kosztami.
- Monitorowanie skuteczności reklamy - Google Ads dostarcza mnóstwo informacji zwrotnych, z których możemy wywnioskować, czy reklama osiąga założony cel. Tutaj w każdej chwili możemy wprowadzić zmiany w kampanii i poprawić konwersje przy jak najniższych kosztach. Szybka reakcja daje szansę na sukces.
- Pełna kontrola - reklamy google Ads możemy kontrolować pod każdym względem, również w aspekcie długości trwania kampanii, możemy ją rozpocząć i zakończyć w dowolnym momencie.
- Reklama z możliwością targetowania na dowolny zakątek w świecie - z jednego panelu Google Ads możemy zarządzać reklamą swojej firmy w google na całym świecie. Dotrzemy z nią wszędzie, tutaj nie mamy ograniczeń. Możemy zarządzać reklamą w Anglii, Niemczech, USA, czy Austrialii.


Reklamy możemy wyświetlać na pierwszej stronie wyszukiwania oraz pozostałych podstronach. Wszystko zależy od tego, którą opcję wybierzemy. Reklamy wyświetlają się nad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. Reklamy mogą wyświetlać się na tysiącach stron internetowych, różnych blogach, portalach internetowych, na aplikacjach mobilnych. Jeżeli zależy Ci na jeszcze większej sprzedaży, zawsze możesz przedstawić swoje produkty w wyszukiwarce, np. Zakupy google
Reklama kontekstowaReklama kontekstowa jest emitowana na stronach internetowych powiązanych tematycznie z promowanym produktem lub usługą. Polega na dostosowaniu treści reklamy do treści wyświetlanej strony, np. reklama sklepu internetowego z częściami samochodowymi do aut francuskich na forum skupiającym miłośników franuskich samochodów. Reklama kontekstowa może być zarówno w formie tekstowej, ale także można wykorzystywać reklamę graficzną czy nawet reklamę video. Każda z tych form posiada określone zalety, dlatego powinna być całkowicie świadomie wybierana przez decydujących się na nią reklamodawców.
- Reklama kontekstowa pozwala na istotne zwiększenie zasięgu kampanii reklamowej w Internecie
- Szczególnie dobra metoda dla promocji produktów rzadziej wyszukiwanych w wyszukiwarce, pozwala zbudować świadomość danego produktu
- Dowiesz się, na jakich konkretnie stronach w Internecie przebywają Twoi potencjalni Klienci, skąd były kliknięcia, konwersje
Gmail Sponsored Promotions jest to format reklam zupełnie niezależny od AdWords. Reklamy tworzy się w oddzielnym interfejsie. GSP daje dostęp do ponad 4 mln w Polsce. Wyróżnia się wieloma możliwościami targetowania, a jednocześnie pozostaje reklamą nienachalną w formie i dającą się dobrze dopasować do odbiorcy. Właściwa reklama GSP, która wyświetla się jako mail reklamowy może mieć postać html’a z zawartą w nim grafiką, filmem lub nawet formularzem do wypełnienia. Reklamy tworzone są w szablonach html, a następnie implementowane na koncie reklamowym. Szablony dostarczane są przez Google, jednak wymagają nieco technicznej wiedzy do poprawnego ich wykorzystania. Jest to usługa Premium udostępniona dla reklamodawców, którzy posiadają własnych opiekunów konta AdWords. Nie ma minimalnych ani maksymalnych limitów budżetu, jakie należy zainwestować, aby możliwe było skorzystanie z usługi. Reklamy rozliczane są w systemie Cost-Per-Click.
Reklama na YouTubeYouTube jest największą platformą wideo w Polsce - korzysta z niego ponad 15 mln osób. To zasięg, którego nie ma żaden program w największej stacji telewizyjnej w Polsce. Warto szukać tu swojego Klienta. Reklama wideo stała się nieodłącznym elementem wielu kampanii promocyjnych największych firm. Ale coraz częściej z możliwości YouTube korzystają mniejsze firmy, ponieważ dotarcie do tysięcy osób nie wiąże się już z ogromnymi wydatkami. Reklamodawca ponosi koszty, gdy użytkownik sam zdecyduje czy obejrzy reklamę do końca. Dotyczy to formatu In-Stream, który jest najczęściej wykorzystywaną formą reklamy na YouTube, głównie dzięki niskim kosztom. Reklamodawca płaci jedynie za pełne obejrzenie reklamy. Koszt jednego, pełnego wyświetlenia materiału wideo wynosi od kilku do kilkudziesięciu groszy. Reklama wideo na YouTube ma nad telewizją jedną zasadniczą przewagę - ogromny zasięg przy precyzyjnym kierowaniu reklamy do odbiorcy. Dzięki temu możemy racjonalnie wydawać pieniądze na kampanię reklamową. YouTube daje nam możliwość wąskiego targetowania reklamy (sekcje w YouTube, zainteresowania, miejscowości).
Najważniejszym atutem reklam wideo na YouTube jest to, że płacimy tylko za obejrzenie naszej reklamy (minimum 30 sek.), lub kliknięcie w nią, gdy umieszczona jest w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Dodatkowym plusem portalu jest możliwość wyłączenia reklam przez Internautów po 5 sek. Oznacza to, że osoby, które obejrzą nasz spot przez 30 sek. były rzeczywiście zainteresowane naszą reklamą.
Ceny za obejrzenie reklamy są naprawdę stosunkowo niskie. Na reklamę na YouTube, w odróżnieniu od tradycyjnej telewizji - może sobie pozwolić każda firma. Bo tutaj jesteśmy w stanie dużo precyzyjniej skierować reklamę, przez co koszt jest dużo niższy. Niskie koszty reklamy na YouTube uzyskujemy dzięki precyzyjnemu kierowaniu jej na odbiorcę. Spot pojawi się osobie, która jest zainteresowana tematem i potrzebuje danej usługi w danym momencie. Kierujemy m. in. poprzez tematy, zainteresowania, lokalizację, słowa kluczowe, wiek, płeć, konkretny kanał na YouTube czy listy remarketingowe. Dodatkowo można zastosować capping, który ograniczy ilość wyświetleń danego spotu jednej osobie i nie będzie męczył przekazem.
Kolejną przewagą nad telewizją jest możliwość monitorowania i analizy kampanii wideo na YouTube i jej zasięgu, a zebrane wnioski pomogą poprawić wyniki kolejnej lub aktualnie prowadzonej kampanii. Wiemy kto oglądał reklamę i kiedy ją pominął. Po zakończeniu kampanii reklamodawca dostaje raport końcowy z zaangażowania odbiorców w reklamę.
RemarketingNiech zgadnę…Twój współczynnik konwersji to ok. 1%, czy jeszcze niższy? W takim razie czas zadbać o pozostałe 99% użytkowników, którzy wychodzą z serwisu zupełnie w "nieznane" pozostawiając po sobie tylko koszty reklamy. Z pomocą przychodzi Ci remarketing, zwany także retargetingiem. Remarketing to innowacyjna technologia umożliwiająca precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do Klientów, którzy odwiedzili serwis, ale z różnych przyczyn, nie sfinalizowali akcji, na której nam zależy, czyli nie kupili produktu czy nie zamówili usługi, nie wykonali telefonu do nas lub cokolwiek innego, wcześniej przez nas zdefiniowanego jako cel. Retargetowanie to upraszczając "naznaczenie" użytkownika, który zetknął się z naszą firmą czy marką i następnie emitowanie reklamy zachęcającej do powrotu na stronę internetową i wykonania określonej akcji. Trudne? Nie koniecznie. Zadzwoń, pomogę!
Audyt Google AdsJeżeli Twoją kampanią zarządza zewnętrzna firma i nie jesteś do końca zadowolony z efektów lub chcesz wejść z reklamą na wyższy poziom, zawsze można zlecić zewnętrznej firmie audyt kampanii reklamowej google Ads. Świeże spojrzenie pozwoli wykryć błędy przy dotychczas prowadzonej kampanii reklamowej i dostarczyć nowych propozycji dotyczących poprawienia efektów kampanii reklamowej.