Strategia marketingowa

KKonsulting e-commerce umożliwia podniesienie firmy na wyższy poziom. Czasami niezbędne jest świeże spojrzenie na funkcjonowanie firmy w Internecie. Doradzamy w kwestii e-marketingu oraz prowadzenia i tworzenia marki w Internecie. Wspieramy różnorodne firmy na wszystkich etapach ich działalności.

Doradztwo dla firm i sklepów internetowych. Wykorzystaj możliwości Internetu. Internet to jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się mediów. Nikogo więc nie dziwi wciąż rosnąca popularność sklepów internetowych, rozwój branży e-commerce, co odmienia całkowicie oblicze tradycyjnego handlu. Rozpoczęcie działalności, bądź też jej rozszerzenie na rynek internetowy daje firmie możliwość dotarcia do niedostępnych wcześniej grup Klientów. Nie pozwól sobie na stratę pieniędzy. Działaj aktywnie w Internecie. Bądź tam, gdzie są Twoi Klienci. Wykorzystaj możliwości Internetu do maksimum możliwości.

Skutecznie buduj swoją przewagę konkurencyjną w Internecie. Przeanalizujemy Twoją konkurencję – pozyskamy informacje kluczowe do działania w danej branży.

Pomożemy Ci przeanalizować Twoją konkurencję, pozyskać kluczowe informacje. Skutecznie buduj swoją przewagę konkurencyjną w Internecie! Pamiętaj – określenie pozycji swojej marki na tle konkurencji w sferze aktywności promocyjnej oraz opinii wyrażanej przez internautów daje możliwość lepszego planowania komunikacji marketingowej, a docelowo ma na celu wzmocnić pozycję firmy na rynku. Od analizy działań konkurentów powinniśmy zacząć jakiekolwiek działania w Internecie. Przeanalizujmy Twoją konkurencję – pozyskamy informacje kluczowe do działania w danej branży. Wspólnie ustalimy, jak szczegółowa ma być analiza i na jakich obszarach warto się skupić. Przy analizie rynku i aktualnej sytuacji korzystamy z różnych narzędzi internetowych, które pozwalają na ocenę sklepu, a także umożliwiają znalezienie nowych możliwości rozwoju.

konsulting e-commerce
doradztwo e-commerce
Konsulting E-commerce
Najważniejsze elementy strategii e-commerce:

  • Wyznaczenie modelu biznesowego
  • Określenie celów marketingowych i sprzedażowych
  • Analiza rynku oraz konkurencji
  • Analiza produktów i usług
  • Segmentacja odbiorców i przyszłych klientów
  • Zdefiniowanie kluczowy zadań
  • Określenie budżetu

Zaplanuj i wykorzystaj swoją szansę

Na rynku istnieje wiele nisz rynkowych, którymi nikt się jeszcze porządnie nie zajął. Jednak nie wszystkie z nich to dobry pomysł na biznes. Zainteresowanie niektórymi z nich ze strony potencjalnych klientów jest tak małe, że żaden przedsiębiorca po prostu nie chce się nimi zajmować. Warto skorzystać z internetowych aplikacji żeby sprawdzić, która branża pomoże rozrosnąć się Twojemu biznesowi i stanie się źródłem Twojego pasywnego dochodu na wiele następnych lat. Google Trends to narzędzie służące do przewidywania najbardziej popularnych tematów i zapytań, a także pomagające wyjaśnić kontekst tych pojęć za pomocą segmentacji treści (artykułów, blogów, wyników wyszukiwania w internecie, itp.). Google Trends służy do: porównania częstości wyszukiwań i newsów dla różnych słów kluczowych, oceny, który produkt zdobył większą uwagę lub co interesuje większość potencjalnych klientów. Google Trends pozwala na wpisanie oddzielonych przecinkami fraz kluczowych, a następnie porównanie ich popularności w sposób graficzny. Wyniki zapytania można wyświetlać w dowolnym przedziale czasowym oraz przy zdefiniowanym dowolnym regionie. W Google Trends możliwe jest także podawanie fraz zawierających operatory używane przy normalnym wyszukiwaniu.

Internet zmienia rzeczywistość diametralnie

Daje niesamowite możliwości dzielenia się informacją. Dziś, kiedy co raz więcej ludzi ma dostęp do Internetu, w sieci tworzymy ogromną społeczność, w której każdy może skontaktować się niemal z każdym. Co to oznacza dla takiej firmy jak Twoja? Nieskończone możliwości pozyskiwania nowych Klientów! Internet to olbrzymi potencjał i możliwość efektywnej jak nigdy dotąd reklamy.

Możliwość pozyskania Klientów przez Internet staje się z jednej strony prostsza, bo siedząc w swoim biurze w Polsce można w ciągu jednego popołudnia uruchomić działania mające na celu pozyskanie nowych Klientów w Niemczech czy Holandii. Internet niesie ze sobą wiele korzyści dla firm. Podstawową z nich stanowi ogólnoświatowa dostępność - 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. W Internecie łatwiej i taniej jest zaprezentować swoje usługi czy produkty. Większa jest elastyczność i aktualność prezentowanej oferty ze względu na możliwość dostosowania jej do potrzeb indywidualnych Klientów. Internet niewątpliwie ułatwia kontakt z Klientem, co wpływa na kształt zarówno obsługi, jak i samego produktu, łatwą oraz szybką weryfikowalność efektywności i osiągnięcia celów działań promocyjnych w sieci.

Żaden produkt nie sprzeda się sam - wiadomo reklama dźwignią handlu. Stworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego to dopiero początek. Bo czym byłby najlepszy sklep na mało ruchliwej ulicy w mieście? Dlaczego każdy chce mieć sklep na Krupówkach w Zakopanem czy na Chmielnej w Warszawie? Potem trzeba jeszcze ściągnąć Klientów na stronę i znaleźć sposób, aby ich utrzymać, co nie jest prostym zadaniem. W Internecie ważne jest pierwsze wrażenie, jakie odniesie użytkownik tuż po wejściu na serwis. Jeśli strona mu się nie spodoba, to zamknie ją jednym kliknięciem myszki i często już nigdy nie wróci. Jeśli zastanawiasz się jak wykorzystać Internet do zdobywania Klientów do swojej firmy, zacznij od strony internetowej, przy czym dziś w niektórych przypadkach może okazać się, że wystarczy fanpage na Facebooku. Poinformuj Klientów o istnieniu Twojego serwisu. Zbuduj własną markę w sieci. Trzeba dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i jak najmniejszym kosztem sprowadzać użytkowników do serwisu. Pomożemy Ci w tym! Kluczem do sukcesu - jest skuteczna reklama.