Strategia marketingowa

DDziałania z zakresu SEO i Content marketingu wzmocnią Twoją stronę internetową i zapewnią większy ruch. Zaufaj nam, a my wzmocnimy pozycję Twojej strony w wyszukiwaniach google. Zwiększymy ruch i znajdziemy nowe słowa kluczowe, które również powinny znaleźć się w witrynie. Aby podjąć odpowiednie działania z zakresu SEO, konieczne jest wykonanie audytu SEO i Contentu na stronie. Podczas audytu przeanalizujemy budowę Twojej strony, sprawdzimy i podniesiemy jakość treści. Zaproponujemy nowe rozwiązania i przygotujemy dokładny raport SEO.

Zadaniem content marketingu jest wywołanie określonego wpływu na konsumenta i generowanie dla marki zysków. W czasach spadku skuteczności tradycyjnych form reklamy content marketing zdobył jednak pod względem efektywności bardzo wysoką pozycję. Jego specyfika polega bowiem na tym, że nie opiera się on na działaniu perswazyjnym (przekonaniu kogoś do własnych racji bez głębszego uzasadnienia), ale przede wszystkim na dostarczaniu odbiorcy racjonalnych argumentów i określonych korzyści. Content marketing powinien być naturalną, niewymuszoną relacją firmy z jej Klientami. Relacją opartą na rozmowie.

Content marketing to technika marketingu polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, tak aby przyciągnąć określonych użytkowników do swojego serwisu internetowego.

Content marketing jest niejednokrotnie określany jako sztuka rozpoznawania i rozumienia potrzeb konsumenta, a następnie sprawnego ich zaspokojenia. Często niebagatelne znaczenie odgrywa w tym procesie edukacja i zmiana nawyków u odbiorcy. Content to nie tylko komunikat tekstowy, ale także wizualny bądź multimedialny.

Jakie korzyści dostarczy Twojej firmie content marketing?

  • Dostarczysz obecnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości informacje, które motywują opłacalne z punktu widzenia firmy działania konsumenckie
  • Zwiększysz liczbę odwiedzin na swojej stronie internetowej, gdyż użytkownicy wejdą na nią, żeby zapoznać się z wartościowymi treściami
  • Zwiększysz swoją widoczność, gdyż dobre treści rozchodzą się błyskawicznie w social mediach
  • Poprawisz swoją widoczność w wyszukiwarce Google
  • Uzyskasz pozycję branżowego eksperta
  • Wzmocnisz sprzedaż internetową, gdyż dobre treści potrafią wspomagać sprzedaż (np. recenzje, opinie)
  • Wyedukujesz konsumentów na temat swoich produktów lub usług

strategia marketingowa

Obecnie ok. 97 % wyszukiwanych informacji w Polsce odbywa się przy pomocy wyszukiwarki Google. Search Engine Optimization to działania mające na celu zmiany i optymalizację konkretnej strony lub całego serwisu czy sklepu internetowego, dzięki którym wyszukiwarki ocenią tę stronę jako odpowiednią dla wyszukiwanych słów kluczowych i wyświetlą na wyższych pozycjach.

Wypromuj w Google strony internetowe na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Marketingiem w wyszukiwarkach zajmuję się praktycznie od 2006 roku, od tego czasu wiele przetestowałem, mnóstwo zaobserwowałem. Posłuchaj konkretnych porad, które pozwolą Ci znacząco polepszyć pozycję Twojej witryny internetowej w wynikach wyszukiwarek.

strategia marketingowa w internecie
Strategia marketingowa w Internecie
Optymalizacja i pozycjonowanie w Google. Jakie korzyści?

  • Wyższe pozycje w wyszukiwarce Google
  • Lepsza widoczność Twojej strony, serwisu czy sklepu internetowego w wynikach organicznych Google
  • Zwiększenie liczby wizyt na stronie, czyli potencjalnych Klientów
  • SEO to długotrwały efekt z relatywnie niskimi bieżącymi kosztami
  • Być wysoko w Google, to również wysoka pozycja w wyszukiwarkach takich dużych serwisów, jak Onet.pl, Interia.pl

SEO i content marketing to różne działania marketingowe, ale jeżeli chcemy osiągnąć sukces, muszą iść w parze. Dzisiaj google podczas oceny strony bierze pod uwagę nie tylko jej budowę, funkcjonalność, ale również treści, które są na niej umieszczone.

Unikatowe treści

Treści utworzone na Twojej stronie muszą być unikatowe, wysokiej jakości, a także nie mogą być plagiatem. Dotyczy to zarówno tekstów, jak i treści video, czy dźwięków. Niezwykle ważne jest umieszczenie w tekstach słów kluczowych, które są wyszukiwane przez roboty google. Co więcej, treści powinny być ściśle związane z tematyką strony, użyteczne i angażujące do dalszych działań na stronie. Oprócz samej treści to również zachowanie użytkowników na stronie ma wpływ na jej pozycję w google.

Dlaczego SEO i Content Marketing idą w parze?

Ponieważ w oby dwóch kwestiach zwraca się uwagę na długość tekstu, unikalność treści, podział na tytuły, akapity, budowę treści i zawartość słów kluczowych. Marketing treści jest niezwykle ważny, to przecież dzięki niemu google wie, które podstony powinien wyświetlić w celu dobrania poprawnej odpowiedzi na pytanie, zadane przez użytkownika wyszukiwarki.